دنیای زیبا

سایت تفریحی و سرگرمی

دنیای زیبا

سایت تفریحی و سرگرمی

پیراهن زیبای بچه گانه

پیراهن بچه گانه دخترانه, پیراهن دخترانه, پیراهن بچه گانه, پیراهن گلگلی بچه گانه

سبک لباس های کودکان تا حد زیادی شبیه به لباس های بزرگسالان شده است، اما اخیرا یکی از طراحان مد با نگاهی متفاوت به مدل و طراحی پارچه های آن، تغییراتی به لباس های کودکان داد که واقعا ستودنی است.

او از پیشنهاد یکی از روانشناسان که می گوید لباس های کودکان باید رنگ هایی لطیف و آرامش بخش داشته باشند، کمک گرفت. به عنوان مثال تونالیته های مختلف رنگ صورتی که در میان کودکان از محبوبیت بالایی برخوردارند در کلکسیون بهار و تابستان لباس های کودکان به مراتب به چشم می خورد.

پیراهن بچه گانه

پیراهن های سفید با گل های صورتی، شاید برای هر موقعیتی مناسب نباشند اما بسیار فریبنده و زیبا هستند. شما می توانید سایه های روشن و مات رنگ های زرد و سبز را نیز در میان گلها مشاهده کنید.

پیراهن بچه گانه

تمام طراحان دنیای مد کودکان در یک چیز متفق القول هستند: که لباس کودکان باید از پارچه های طبیعی و با کیفیت بالا مانند پارچه های نخی، کتان و ابریشم دوخته شوند اما در نهایت طرح و رنگ آن بستگی به سلیقه کودک و آنچه بیش از همه اهمیت دارد، میزان راحتی او در آن لباس است.

پیراهن بچه گانه

از طرح های رایجی که در کلکسیون بهار و تابستان لباس های کودکان به چشم می خورد، می توان به طرح های گل، پروانه یا شخصیت های کارتون های مشهور و محبوب در جهان مشاهده کرد. اگر هم پارچه آنها طرحی ساده داشته باشد، آن را با تور تزیین می کنند.

پیراهن بچه گانه

حتما کودک تان در این مدل لباس ها مانند شاهزاده ای خواهند درخشید.

پیراهن بچه گانه

پیراهن بچه گانه

پیراهن بچه گانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.